Bimmers and motronic

Karoly Hoss timothy at bekes.hungary.net
Mon Mar 24 00:36:23 GMT 1997

Tamas Boday wrote:

> Hi guys...
>
> I'm new here so I think I'll introduce myself a bit first.
> I'm Tamas from Hungary and I'm an electronic engineer and I'm involved
> in telecommunication and Computer technology. (LANs, Wide Area Networks,
> e-mail systems, ISDN etc.)
> Oh yes. My hobby is automotive technology.

you're not alone itt magyarországon :)
én volnék charley és pic microkontrollereket programozgatok
több-kevesebb
sikerrel .

> So I decided to learn a lot and finish the job.
> What I'd like to ask you to help me to start with and we'll se what will
> happen.
> Oh yes and I'm going to build an Eprom burner soon...
> Could you help me?

van égetõm , és ha leküldöd a matériát attachment-ként akkor másnap a
postán is
lesz a cucc

> One is a 64 pin Siemens made SMD with
> BD 267648
> B 58024
> A404V13H   on it.
>
> The other one has Harris
> TA 13255A
> 100163
> N9352
> B57725  printed on it.

nos , nézted már a chipdir-ben ?
minden keresõ ismeri . de a leggyorsabb talán romániából

és most az én project-em : sárkánya oktató volnék , és most építgetem
(szakértõi
segédlettel) az elsõ protó-sárkányomat . felrúgtam a rotax alapot ,
vettem egy
elméletileg azonos teljesítményû moto-guzzi blokkocskát v2-500
és megépíttettem a lehajtást . most már nem nehéz , de a karbicsek
átmérõ
kiszámolásával gondjaim vannak . addíg nem is akarok a pillanatnyi
konfig-on váltani amíg nincs két lambda szonda a gépen
azután fúvókázás , teszt , és ha kész akkor lassan egy saját
befecskendezõ
talán fuzzy-tech alapokon .
tudsz esetleg lambda (oxigén) szenzort valahol kidobva ? :)

na hali , remélem ha csakugyan e-mail pro vagy akkor el tudod olvasni az
ékes írást . ha nem irj !

bye
charley